День 1. Самооцінювання, самодіагностика.
Я хочу навчитися:
А потім це все застосовувати, їх на тренінгах.
День 1.Рефлексія.
Рада сьогоднішноьму дню. Познайомилась з новими, цікавими тренерами програми. Було доцільним виконання вправи "Самодіагностика", де ми спробували визначати власні цілі, які мають бути вимірювальними, конкретними, досяжними на даному тренінгу.
Дуже вдалою була робота з документом по створенню учнівських груп для роботи над проектом. Найважливіші моменти були під час аналізу портфоліо. Також обговорення питань з проведення тренінгу.
Я хочу навчитися:
- методам, способам, які допоможуть вчителям правильно зрозуміти, що таке формуюче оцінювання.
- ефективним прийомам щодо організації зворотнього зв'язку з колегами по тренінгу.
- правильно організовувати час роботи на тренінгу з вчителями з вправами модулей.
А потім це все застосовувати, їх на тренінгах.
День 1.Рефлексія.
Рада сьогоднішноьму дню. Познайомилась з новими, цікавими тренерами програми. Було доцільним виконання вправи "Самодіагностика", де ми спробували визначати власні цілі, які мають бути вимірювальними, конкретними, досяжними на даному тренінгу.
Дуже вдалою була робота з документом по створенню учнівських груп для роботи над проектом. Найважливіші моменти були під час аналізу портфоліо. Також обговорення питань з проведення тренінгу.
0 коммент.:
Отправить комментарий