Чи подобаеться Вам цей блог?

Опитування

вторник, 28 февраля 2012 г.

Модуль 3. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
Я зрозуміла, що при організації освітнього процесу на основі дослідницької діяльності неможливо планувати та організовувати навчальний проект БЕЗ ДОСЛІДЖЕННЯ.
На мою думку, основні запитання проекту призначені для того, аби спрямувати учнів на ті чи інші дії (дослідження) і, як наслідок, дати відповідь на ці питання.
Дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички 21 століття, оскільки
за умов правильного планування діяльності, розвивають творчість та ініціативність, критичне мислення і вміння вирішувати проблеми, навички співробітництва, вміння працювати з інформацією, а також життєві та кар'єрні навички.

Дослідницькі проекти, безумовно, покращують навчальний процес, оскільки вони зацікавлюють учнів, заставляють нестандартно мислити, самостійно шукати відповіді на питання та шляхи розв'язання проблем. Для них це нове, незвичне та корисне.


1 коммент.:

  1. Дуже рада, що від модуля до модуля, від рефлексії до рефлексії Ви все більше не боїтеся писати про себе, а не тільки про те, що вивчали. Спробуйте більше писати, а не тільки виділяти шрифтом. Не тільки намічайте проблемні місця, а й акцентуйте їх, провокуйте на обговорення. А ще спробуйте одного разу при вивченні модуля відслідкувати за собою, що ВАм дається найлегше і найважче, а потім поділіться цим в блозі . Це цікаве самоспостереження, цьому можна і потрібно навчитися.
    Успіхів і натхнення
    є з повагою,
    Ніна Д.

    ОтветитьУдалить